tisdag 13 oktober 2009

Lovelly winterland

I morse när jag vaknade sken solen och det låg till och med lite snö på backen :) Jag blev helt till mej och nästan hoppade upp ur sängen och sprang ner för trappan, jag som inte ens gillar vintern :P Fast jag har kommit fram till att jag nog gör det ändå, iaf ibland och speciellt dagar som denna, då kan jag tom tycka att vintern är helt underbar, det ni ;)
Fast det gjorde jag verkligen inte innan jag började resa då, men tänk vad mycket det kan göra att spendera två hela vintrar i värmen, helt plötsligt saknar men det man inte har ;P Meeen det är ändå skönt att jag bara är hemma till precis efter nyår, det tror jag blir alldeles lagom, då får man det bästa av två världar ;) Åhhh på tal om det, jag måste nog ringa till pappsen och höra om han inte kan ta med mej och jesper till typ valfjället el ngt när vi är hemma över jul, vore grymt kul :) Det var inte igår jag åkte skidor direkt och jag längtar ;)
Nä nu ska jag ta och sätta på mej varma kläder och gå ut på promenad med grannens hund innan träningen, mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar