onsdag 23 september 2009

Pain in my everything

Jag har ont, i hela kroppen..bortsett från kanske..typ ögonen och öronen.. så går det när man tränar för mycket, eller rättare sagt, så går det när man inte har tränat på ett tag, men går till gymmet i tron om att man fortfarande är lika stark som hulken :P Men jag kommer nog in i det igen om ett vecka eller femton, och då slutar det förhoppningsvis att göra ont..tills dess så får jag bara stå ut..och kanske ta det liite lugnare :p och kanske inte dricka på ett tag, för mitt löfte höll sej inte alltför länge.. för oppss jag var visst ute i helgen igen..det är nog därför jag är så svag, ja helt klart är det så det är..synden straffar sej alltid..men det var det värt för shiiit vad kul jag hade ;)
På fredagen iaf, lördagen var inte fullt lika kul, men det var det som sagt värt.. och jag menar det är inte varje dag man får gå på båtfest mitt i ingemansland, med bar OCH livespelning, inte på den här ön iaf så det gäller att ta vara på de få tillfällena som man får.. och det kan man lugnt säga att jag gjorde.. jag sprang runt som en galning och pratade med allt och alla, det vill säga när jag inte buggade och dansade tango som en stolle haha Och tro det eller ej, men det var verkligen rå kul!!! :) och gratis, inte helt dumt att ha en chef som bjuder alla sina anställda på en helkväll ute för att han tycker att ni har gjort ett så bra jobb, inte dumt alls ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar