måndag 31 augusti 2009

Restlessness

Nu har jag varit här uppe i lite mer än en vecka och jag trivs fortfarande lika bra. Fast jag måste erkänna att slutet av förra veckan blev slitsam med väldigt sena kvällar på jobbet och mycket ansvar. Men trots det så tycker jag att det är kul på jobbet, eller tack vare det kanske. För jag tycker om att jobba sent hellre än att börja tidigt och jag gillar att ha mycket ansvar, det gör att jag trivs och gör ett bättre jobb. So it's all good :)
Den här veckan jobbar jesper dag och jag kväll, vilket inte är så kul eftersom vi knappt hinner se varandra, men samtidigt så är det skönt eftersom vi då inte tröttnar på varandra utan i stället tom hinner saknar varandra, vilket gör det mysigare när man väl ses.
Men just nu så tycker jag ändå att det är ganska trist, det blåser halv storm ute, det är piss på tvn och jag är sjukt rastlös, men nu börjar jag iaf snart jobbet och då blir det lite bättre. Och i morgon ska jag ta och sätta igång med träningen så att jag får ngt kul att sysselsätta mej med samtidigt som jag kommer i form igen, skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar