måndag 17 augusti 2009

A day is not enough

Jaha ja, då var min sista helg hemma i Sverige över..iaf för de kommande fyra månaderna för på fredag bär det av till nordnorge. Lite trist bara att jag jobbade hela helgen förutom lördag, men då jag lyckades ändå minst sagt hinna med en hel del på lördagen.
Det började med att jesper kom ner och vi åkte ut till vammervika, där pappa och birgitta har husvagnen för tillfället och åt frukost med dom och jag spillde juice över hela mej och mattan i förtältet haha klassisk morgon ;P
Sen bar det av till bengtsfors för att fika och kolla på film med Kim, riktigt trevligt :)
Efter det åkte vi tillbaka till vammervika för att äta middag, som pappa och jesper stod ute i regnet och grillade haha att det ens gick.
När maten var uppäten och rastlösheten satte in åkte vi hem till brorsan och några kompisar till honom och pratade lite, de skulle till hamnen och satt och festade, men vi hoppade över den biten så när de åkte dit så åkte vi hem.
Phuuu låång dag blev det men det var grymt kul att träffa alla och jag måste ju passa på innan jag åker. För trots att jag inte ska till andra sidan jorden den här gången och inte blir borta mer än 4 månader innan jag kommer hem en sväng igen (kort men ändå) så är det skönt att få iaf lite tid med dom man tycker om :) Även om jag önskar att jag kunde få mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar