fredag 28 augusti 2009

A place to call home, at least for a while





Uppe i Lovund, till sist och vet ni vad, jag trivs faktiskt redan riktigt bra :) Naturen här uppe är verkligen helt otrolig, varje gång jag tittar ut så blir jag nästan lite hänförd ;) Jag bor i en jätte söt trä stuga som ligger precis vid vattnet och trots att den inte är speciellt stor så är den ändå helt perfekt. Människorna på ön är riktigt trevliga, och min chef på jobbet är grymt shyst, så det känns bra det här :)
Och så, för nästan exakt 30 minuter sen så fick vi reda på att även jesper har fått jobb här uppe. Han sökte på ett företag som ligger här på ön strax efter att vi hade kommit hit och förut ringde chefen och sa att han ville att han skulle börja redan idag!!! Så jävla underbart!! Så nu kan han stanna här uppe med mej :)
Det enda jag saknar nu är mina vänner och min familj, men jag ska försöka att skaffa några nya vänner iaf här på ön, men det är inte direkt jätte lätt eftersom jag jobbar hela kvällarna och det är då dom är lediga, men då jag hittar nog några tids nog :)
Jag lägger upp lite bilder på "min" ö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar