tisdag 11 augusti 2009

Fredagsyra





I fredags så var jag på inflyttningsfest inne i stan och träffade sex gammla klasskompisar från gymnasiet, mycket trevligt, om än ngt blött ;p Min älskade anna pääkkö var en av dom som var där och det var verkligen heelt underbart att träffa henne igen :) Niklas, som jag var grymt bra vän med i gymnasiet men som jag sen tappade kontakten med, var också där, och han hade gått och blivit sig själv igen, alltså en riktigt trevlig och go snubbe efter att ha varit en stropp ett tag ;p
Lovelly :)
Efter festen åkte vi till krogen och svängde loss på ankan en sväng haha och som ni nog förstår blev kvällen mkt lyckad och jag hade väääldigt kul, trots att jag på slutet var full som en kastrull, men det är ju lugnt när man har världens sötaste pojkvän som kommer och hämtar en ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar