onsdag 19 augusti 2009

Dagens i-lands problem

Igår gjorde jag något av det äckligaste jag någonsin har gjort!! Jag städade ur en frys med fyra döda möss, så sjukt vidrigt..jag tror att de måste ha legat där ett tag för de var helt ihopskrumpna uuu.. Det tog mej 1 och 1/2 timme att få rent hela frysen, men ren blev den, inte så konstigt kanske med tanke på att jag skrubbade som en galning :P Iaf så var jag minst sagt nöjd när jag var klar och hämtade brorsan för att bära in frysen i bilen för att ta med den till norge. Men då går frysjäveln inte in!! Gissa om jag blev ganska så lett, fy fan, så nu har jag fortfarande ingen frys, trots alla mina ansträngningar, om jag inte har sån tur att jag lyckas få in en av frysarna som dom har på jespers jobb, men det känns inte alltför troligt eftersom jag tydligen har världens minsta bil, SUCK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar