fredag 1 juli 2011

True love is friendship set on fire.

Har haft en ledig och helt underbar dag idag tillsammans med världens sötaste pojkvän! :)
I morgon blir det jobb som vanligt, så även på lördag, men på söndag är jag återigen ledig och då utlovas det sol, så det hoppas jag på så att jag kan få tillbaka lite färg haha. Annars så ska jag de kommande dagarna försöka att få ihop min presentation till Ving, jag borde egentligen ha börjat på den för flera dagar sen, men har än så länge inte fått ihop en enda rad och jag känner att det hänger över mej som ett stort svart orosmoln. Så i morgon ska det jäklar i mej skrivas! Målet är att vara klar med den senast på tisdag, vill ju ha en massa tid till att öva in den så att när jag väl står där på dagen D kan ta dom med storm :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar