torsdag 14 juli 2011

After a hurricane comes a rainbow.

Medicinen har börjat verka och jag känner mej inte längre som ett skadeskjutet rådjur haha. Känner mej dock fortfarande inte helt 100, men eftersom jag har blivit bättre så innebär det ju att det går framåt, så snart så hoppas jag.
Jobbade igår, var konstigt nog väldigt lugnt, så det gick bra. Jag undrar jag om det innebär att stormen äntligen är över? Det är ju inte helt omöjligt ändå, bokningarna börjar ju äntligen att glesna lite nu och det är inga mer stora sällskap inbokade på ett tag så man kan ju alltid hoppas.
Har ju iofs bara 10 dagar kvar att jobba nu men skulle verkligen inte klaga om det blev 10 lugna dagar hihi. Men oavsett, det är bara 10 dagar kvar!!! För till veckan är jag ledig 4 dagar i och med att jag ska till Stockholm, och veckan därpå så slutar jag ju redan på onsdagen, woop woop :)
Gissa om det känns underbart! Det ska bli så kul att åka till Stockholm och hälsa på min morbror och hans familj, få mamma och Lars på besök, äntligen åka hem till Sverige, träffa resten av min familj och mina vänner och bara njuta av att vara ledig. Om jag dessutom lyckas med intervjun i Stockholm och kommer in på V så vore det pricken över i:t (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar