måndag 25 juli 2011

Nattugglis.

Mitt i natten och som vanligt sitter jag vaken själv, kollar lite på serier, surfar runt på nätet och lyssnar på musik. Funderar en massa gör jag också..gjorde ju som ni vet intervjun för V i torsdags och kan nu inte sluta att fundera över den och det håller på att göra mej lite smått galen. Var och varannan minut så återspeglar jag intervjun i mitt huvud samtidigt som jag funderar över om den var bra nog, om jag var bra nog. Aaaaa jag får svar på om jag klarade det eller inte i början av den här veckan, via mejlen, vilket innebär att jag kommer att kolla min mejl i princip var 5 minut med hjärtat i halsgropen, samtidigt som jag sitter som en dåre och håller alla tummar och tår haha. Åhhh jag hoppas verkligen att jag klarade det!!
Meeen om jag inte skulle ha gjort det det den här gången så har jag iaf en chans till, för jag klarade telefonintervjun med f-resor och har blivit inbjuden till en rekryteringsdag med dom också. Så det är ju bra, för då kommer det iaf att kännas liiite lättare om jag får ett nej, men ändå. Jag vill ju inte ha ett nej, jag vill ha ett ja, så det så haha.
En cool sak iaf, 800 personer hade sökt till tjänsten som reseledare, 20 st fick komma på intervju, varav jag var en av dom, bara det är ju ganska grymt hihi.

Jaa, men nu ska jag nog ta och nanna kudden för ett år eller två, har varit en minst sagt intensiv och blandad vecka det här med mysiga dagar tillsammans med min morbror och hans familj, galet mycket nerver, nostalgiskt shoppande, trevliga middagar, alltför mycket resande och alldeles för lite sömn. På toppen av allt det här så var jag dessutom ute och festade igår med the crew eftersom det var min sista helg. Grymt kul var det! :) Men hjälp vad sliten jag är nu. Så sängen it is.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar