måndag 4 juli 2011

Cool Beans (:

Wooopii jag har skrivit klart min presentation till Ving och är riktigt nöjd med den :) Så nu är det bara att öva, öva, öva och öva så att den sitter som ett berg hihi.
Annars då så är det bara 4 veckor kvar på den här gudsförgätna ön nu wiiiiieeee :) Dessutom är det bara två hela veckor kvar att jobba för jag är ledig 3-4 dagar min näst sista vecka här i och med att jag ska till Stockholm och min sista vecka slutar jag redan på onsdagen i och med att mamma och Lars kommer hit på torsdagen så det här kommer att gå fort :)

1 kommentar:

  1. Hej, Hittade din blogg då jag sökte på "ving rekryteringsdag", jag hoppas på att du kan berätta lite för mig hur Vings rekryteringsdag gick till.. Jag ska till stockholm nu på måndag och har smått panik över presentationen vi ska göra om et resemål. Hur ska presentationen vara uppbyggd? Vad händer under dagen? Är det något man behöver förbereda sig på osv? Är jätte jätte nervös! haha. Jätte tacksam för svar! MVH, Ronja.

    SvaraRadera