måndag 18 juli 2011

Almost there.

Måndag och bara i kväll kvar att jobba innan jag i morgon vid sjusnåret sätter mej på färjan till Bodö för att spendera drygt ett dygn där innan jag flyger vidare till Stockholm wiiee. Det ska bli så kul att få komma bort lite och sååå skönt att få vara ledig några dagar :) Även om det känns som att fjärilarna i magen nästan äter upp mej snart, så nervös är jag haha. Men det ska nog gå bra hoppas jag iiiiiiiiiiiiiiii.
Jaaa, men på tal om intervjuer, f-resor har också tagit kontakt med mej nu och vill ha en telefonintervju med mej yeeeey :) Något som jag självklart tackade ja till hihi. Den är dock bara ett steg i deras rekrytering för om jag går vidare från telefonintervjun så måste jag åka till Stockholm igen för att gå på en rekryteringsdag med dom innan jag kan bli antagen, men ändå. Det är ju ett steg i rätt riktning och ett steg närmare mitt mål (:
Om jag sen skulle lyckas med att komma in på båda utbildningarna så har jag ett lyxproblem som jag så klart måste lösa, men som man inte kan klaga på direkt hihi.

Nee, men nu måste jag nog försöka att packa lite så att det är klart innan jag går till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar