fredag 27 maj 2011

Workaholic.

Jaahapp då var det fredag igen då, inget speciellt med det, när man jobbar som servitris så tappar liksom helgen sin betydelse eftersom man nästan aldrig är ledig då ändå. En av många saker som jag är trött på när det gäller det här yrket, man jobbar alltid när "alla andra" är lediga. Jaja det är ju inte så länge kvar nu iaf och dessutom har det inte lika stor betydelse här uppe eftersom det ändå inte finns så mycket att hitta på så jag jobbar gärna. Ärligt talat så skulle jag till och med vilja jobba mer än vad jag gör, det är ju trots allt därför jag är här. Men då det kanske kommer nu när säsongen drar igång på allvar, jag hoppas verkligen det. Om inte så är det ju inte så mycket jag kan göra åt det oavsett, det är ju inte direkt så att jag kan börja extrajobba på en annan restaurang haha så det bästa jag kan göra är väl att sluta fundera på det så mycket och vara glad för alla timmar jag får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar