måndag 23 maj 2011

Gnällspik.

Jag tog bort det förra inlägget, det kändes så jäkla trist och gnälligt så jag ville inte ha kvar det. Dessutom är det faktiskt inte så illa som det låter, för även om en del personer här verkligen är riktiga skvallerkärringar så finns det ändå en del guldklimpar, och tur är väl det. För det är dom som göra att man orkar stanna kvar, att man faktiskt inte packar sin väska och tar båten hem, för det ska ni veta att det funderar jag på att göra nästan varje dag haha. Den här ön och det här livet här uppe är så inte jag. Jag gillar att ha folk och rörelse runt omkring mej, jag gillar när det händer saker hela tiden och jag vill kunna gå ut på stan och ta en fika, gå en shoppingrunda, äta middag på någon mysig restaurang, ta ett glas vin på en uteservering, spela lite bowling, gå på bio, dansa mej svett på en nattklubb, trycka fylleburgare, beställa vilken take-away mat jag än må vara sugen på m.m.. när helst jag vill. Men det går inte att göra det här och därför kommer jag aldrig att trivas här uppe och därför skulle jag aldrig klara av att bosätt mej här över en längre tid. Men det innebär inte att jag dömer de människor som gör det, för alla är olika och om man trivs med att bo så här så ska man göra det. Men jag gör det inte så därför finns det ju ingen anledning för mej att göra det, däremot så känner jag att det funkar att bo här uppe under en kort period som denna, men det är också det enda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar