torsdag 19 maj 2011

Middle of Nowhere.

Jaahapp, vad ska jag skriva om då tro? Det händer ju så mycket här på ön haha eller inte :P Jag jobbar mest hela tiden och när jag inte gör det så sover jag, kollar på film eller serier, tränar, läser och hänger här vid datorn typ. De få dagarna jag är ledig brukar jag för det mesta försöka hitta på något med Jesper, eftersom vi i princip aldrig ser varandra när vi jobbar eftersom han jobbar dag och jag kväll. Dessutom ska ju jag åka härifrån om inte alltför länge så det gäller att passa på.
Förutom det så funderar jag en massa, mest på framtiden, jag vill ju så himla gärna komma in på någon av resledarutbildningarna, men om jag inte gör det så borde jag ha någon form av backup plan, en plan B så att säga så det håller jag på att fundera ut nu.
Jaaa.. så ser mitt liv ut här uppe just nu om ni undrade, fantastiskt intressant är det haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar