torsdag 5 maj 2011

Ett stycke öliv.

Efter att Nathalie kom tillbaka till ön så har vi börjat med rullande schema på jobbet där man varannan vecka jobbar sex dagar och varann vecka 4 dagar. Den veckan som du jobbar 6 dagar är du ledig en dag mitt i veckan och den veckan du jobbar 4 dagar är du ledig lördag och söndag plus en dag till, oftast måndag. Rätt bra upplägg måste jag säga, speciellt eftersom chefen var så snäll och satte mej och Jesper på samma veckor, så de veckorna vi bara jobbar 4 dagar har vi våra 3 lediga dagar tillsammans, riktigt bra hihi. Även om en del av mej gärna skulle vilja jobba jämt haha
Iaf så är den här veckan vår 6 dagars vecka och idag var det min ledig dag (: Så idag har jag sovit länge, varit ute på en långpromenad i solen, ätit middag med älsklingen, myst i soffan, tryckt en massa godis och kollat på min nya favoritserie, Modern Family :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar