onsdag 25 maj 2011

Dare to dream, dare to fly, dare to be the ever chosen one to touch the sky.

Förra veckan var ingen bra vecka med dåligt väder, dåligt humör, mycket hemlängtan och en väldigt gnällig Linnea. Den här veckan känns dock lite bättre, även om vädret fortfarande är kasst och jag fortfarande längtar hem så är jag på bättre humör och betydligt mindre gnällig och det är ju bra haha.
Jaa men annars då? Det största som har hänt här uppe är väl att jag har sagt upp mej så jag slutar tidigare, inte så mycket tidigare men iaf lite mer än 2 veckor, vilket innebär att jag kommer hem i början av augusti i stället för i mitten hihi. Känns himla bra måste jag säga eftersom det innebär att jag får en hel månad med sommar, värme och sol hemma :) Åhh vad jag längtar!!!
Förutom det så har jag även skickat iväg en ansökan till två av Sveriges resebolag iiiiiiiiiiiiii jag får fjärilar i magen bara jag tänker på det!!! Jag vill ju sååååå gärna komma in!! Men jag vet att jag måste ställa in mej på att jag kanske inte gör det, för mitt eget bästa. ÅHHH. Jaajaa jag håller iaf alla tummar och tår och hoppas stenhårt hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar