tisdag 23 november 2010

Uuuhhäää

Jag har lyckats bli monsterförkyld! Huvdet bulltar, halsen värker och jag snorar värre än Gunde Svan under vasa loppet. Dessutom låter jag som att jag har druckit whiskey i en sisådär 105 år. Inte coolt! Har legat hemma hela dan idag och kollat på Glee, försökt att kurera mej med mängder av ingefärste och halstabletter, men det går inge vidare. Jag mår sämre nu än vad jag gjorde i morse uuuäää :'( Tur att Jesper kommer hem snart så att jag får lite kärlek och omtanke, jag behöver verkligen det nu.

2 kommentarer:

  1. Stackars! skickar en famn kärlek från oss också och hoppas det kurerar lite! :) Vi kan tyvärr inte på söndag, vi ska på skyltsöndan och julmarknad ute i Holmedal med Maria och Jan och barnen. Men vi kommer gärna en annan tur -snart!! Lôôôve!! <3 Krya på dej!!!

    SvaraRadera
  2. Naw, vad söt du är!! :) Tack :) Okej, vad synd! Men jaa, ni får jätte gärna komma en annan gång, helst väääldigt snart, jag saknar er!! :) LOOOOOVEE!! Kramar

    SvaraRadera