onsdag 3 november 2010

Jomenvisstsörrni

För några veckor sen kom jag fram till den briljanta idén att jag skulle läsa upp de få ämnen jag har kvar från gymnasiet, och det var ju bra. Problemet är bara att jag seriöst bestämde mej för att läsa upp mediaproduktion, som jag då "hoppade över" att göra i gymnasiet för att det var så jäkla tråkigt. Meen, vad tänkte jag där egentligen? Att jag nog skulle tycka det var jätte kul nu? Nää för det var det inte utan det var fortfarande lika jäkla tråkigt. Dessutom tar det en massa tid, för man måste lära sej en hel radda olika program och eftersom jag alltid har varit totalt ointresserad av allt sånt så kan jag inget av programmen från början. Såå jag har nu hoppat av kursen, i brist på tid och vilja haha. Meen jag har faktiskt börjat läsa ett annat ämne i stället, spanska steg 1 och det tycker jag är riktigt kul. Dessutom kommer jag att ha användning av det för nästa höst planerar jag och Jesper att åka till Sydamerika i 3 månader (Bl.a :) och då behöver någon av oss kunna åtminstone nog spanska för att ta oss runt. Så jag tar på mej det ansvaret ehh och planerar även att läsa spanska steg 2 och 3 till våren. Sen hur det går, det återstår att se ;)

2 kommentarer:

  1. jag håller på dej hjärtat! ingen idé om inte motivationen finns! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Nä, det är ju inte det :) Kram

    SvaraRadera