torsdag 25 november 2010

The three musketeers

Jag mår lite bättre idag så det går åt rätt håll iaf. Höll mej hemma igår också, kollade på serier och tog det lugnt. På kvällen kom Anna hit och vi åt hemmagjord pizza, kollade på filmerna från Asien, pratade gamla minnen och skrattade så mycket att vi fick kramp i magen :) :)
Idag börjar jag jobbet klockan 14 och jag förstår inte riktigt hur jag ska orka för även om jag mår bättre så är jag långt ifrån frisk, men jag får ta ett par panodil och bita ihop. Om jag inte går så förlorar jag ju pengar och det har jag verkligen ingen lust med sååå som det stön jag är går jag ändå. Så det så.
Jag tänkte lägga upp någon film från resan, meeen kom fram till att dom nog måste redigeras en hel del först hehehe Så det fick bli en bild i stället, tagen från "skrubben" i Bangkok haha Vi är ju bara för coola :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar