måndag 1 november 2010

Every Cloud Has A Silver Lining

Jag borde verkligen åka iväg och träna.. men jag orkar seriöst inte. I stället planerar jag att lägga mej i soffan, kolla på film och käka lösgodis. Jag tycker att jag är värd det efter helgens slit.
Ska dessutom jobba idag igen, men börjar inte förän kl 18, alltid ngt.
Uuu jag känner mej så neg när det kommer till det där jobbet, men det är faktiskt inte bara dåligt. Nää, det finns ändå en hel del bra saker med det, som människorna jag jobbar med, det faktum att jag aldrig behöver kliva upp tidigt på morgonen och all dricks som jag ändå håvar in. Räknade mina 2 spargrisar idag, där jag har lagt all dricks från oktober, och jag kan verkligen inte klaga för det var mer än vad jag trodde så nu ska jag åka och sätta in pengarna på mitt sparkonto, så att jag kan använda dom till min nästa resa. Och nästa gång jag känner för att klaga på mitt jobb så ska jag tänka på allt bra, på de underbara människorna jag träffar där varje dag, mina älskade sovmorgnar och alla pengar jag tjänar ihop. Det blir så mycket lättare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar