lördag 27 november 2010

Jag blir så trött

Jag är fortfarande sjuk, blev ju lite bättre där en sväng, i torsdags, men sen jobbade jag en massa, både den dagen och igår, (smart?? njaaa..) så nu är jag sämre igen uuää :( Meen eftersom jag är ett stön så gick jag ju så klart till jobbet 11 i morse ändå, i tron om att "det går nog". Meen det gjorde det inte. Nää för jag blev bara ännu sämre, så jag fick gå hem igen redan vid 14, då min chef lyckades fixa in någon annan. Skönt. Även om det känns surt som attan att gå miste om pengarna. Måste ju säga att det är en himmlans tur att jag är schemalagt ledig söndag och måndag nu iaf så att jag kan vila upp mej och bli frisk från den här jäkla förkylningen utan att behöva förlora ännu mer. För det har jag verkligen ingen lust med! Ohh neej!
Meen nog om det nu för det börjar bli dags för mej att återgå till min kära vän, soffan. Tänkte kolla på den nya versionen av En julsaga, som handlar om den snåle och girige Scrooge. Lite Disney är nämligen precis vad jag behöver just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar