onsdag 6 oktober 2010

Almost Like Cotton

Jag är själv hemma hela den här veckan, Jesper är nere i Dals Lång-ed och jobbar tillsammans med ett par andra dudes och jag måste erkänna att jag saknar honom massor. Det blir så tomt hemma när han inte är här, det känns som att något fattas, fast det är väl kanske inte så konstigt för det gör det ju också ;)
Haha jag är nog en liten softis ändå, men nog om det nu ;p
Jag har varit iväg och tränat idag igen, den här gången blev det medeljympa, vilket jag var rädd för skulle vara rätt töntigt, men det var faktiskt riktigt kul och det kändes att det var bra träning :) Nu har jag precis ätit mat och ska passa på att slappa lite innan jag ska åka till jobbet, känns som att det kan behövas, det blev sent igår och jag skulle tippa på att det blir en sen kväll även i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar