söndag 10 oktober 2010

Another Yesterday



Igår började jag dagen med att jobba några timmar, innan jag åkte och hämtade Anna och åkte to the arena :) Senare på dagen, väl hemma så kom mamma och Lars hit och vi drack kaffe och åt äppelkaka, myys :) När de sen hade åkt lagade jag och Anna potatisgratäng med kyckling och rosépepparsås och hade romantisk middag, himmla trevligt ;) Efter det åkte vi ner till Tables för att spela biljard, som jag förlorade, men lika glad för det var jag för vi hade riktigt kul. Annas pojkvän Jonathan och hans kompis Arne kom dit en sväng också, jag har bara träffat the dude en gång tidigare, men han var riktigt trevlig och han verkar verkligen råkär i Anna, hans ögon liksom tindrade när han såg på henne, såå sött :) Efter Tables sen så mötte vi upp med Richard och gick på Bmb och dansade loss, vilket som i vanlig god ordning var skitkul! :)
Såå med andra ord, en riktigt bra kväll igår :) Idag mår jag dock inte helt bra och jag börjar dessutom jobba om 3 timmar, inte fullt lika kul, men det är bara att bita ihop och tat :p Det var iaf värt det, även idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar