onsdag 5 oktober 2011

There are those who dream and wish and there are those who dream and work.

Jobbade både igår och i måndags, men idag är jag ledig och planerar att ha en heldag med slapphet, eller ja kanske inte riktigt hela dagen för jag ska iväg och träna zumba kl 17, men förutom det (: Ska jobba sådär monstermycket i helgen med cirkus 11 timmar om dan tors, fre, lör så det känns som att det kan vara smart att ladda batterierna lite.
Jaa, men annars då? Eftersom jag jobbade igår och i måndags, fast jag egentligen skulle ha varit ledig och dessutom ska jobba långpass i stället för kortpass hela helgen så har jag kommit fram till att jag nu har råd timmässigt sett att sluta en vecka tidigare hihi. Frågade min chef igår om det var möjligt och han sa att det borde gå att lösa, woopi :) Vore ju verkligen helt underbart om det gjorde det för det skulle innebära att jag i så fall gör min sista dag på jobbet redan den 15 och på så vis får en hel vecka ledigt hemma innan jag åker upp till älsklingen i en vecka (:
Shit på tal om det, det börjar faktiskt ta sej nu, idag är det bara 19 dagar tills jag åker upp till Jesper och 31 dagar tills jag åker iväg på utbildningen iiiiiii! Åh vad jag längtar!! Ska bli så mysigt att åka upp och träffa min sötnöt till pojkvän igen, saknar honom som en tok! Åh så kul att få åka iväg på utbildningen, träffa massa nya människor, få lite sol och värme, lära mej en massa nya saker och äntligen få reda på min destination!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar