torsdag 20 oktober 2011

Ont ska med ont fördrivas?

Idag har jag träffat Ida och fått mitt hår slingat på hennes salong Grym, riktigt bra blev det så jag är rånöjd :) samt fikat på Waynes, shoppat massa, fikat med Patrick från jobbet, fått oljemassage på solstanthaimassage, ont som satan gjorde det för jag är helt galet stel och har dessutom massa muskelknutar, men förhoppningsvis så blir det ju bättre nu, hämtat ut lite paket från posten, ätit mysig kvällsmat, slappat i tvsoffan och pratat med älsklingen på skype i typ en timme, vilket by the way är standard dessa dagar så jag säger bara tack gode du som startade skype!
Helbra dag, om man bortser från den mycket obehagliga, men antagligen väldigt välbehövliga tortyren :P

3 kommentarer:

  1. tsss en timme... wait 'til you reach my level hehehe :) ne då, skojade bara

    SvaraRadera
  2. Hahaha det kommer jag nog aldrig att göra ;D

    SvaraRadera
  3. nooope tror inte jag heller :D

    SvaraRadera