onsdag 19 oktober 2011

Crazy.Stupid.Love

Grymt bra film! Såg den på bio i kväll med Anna och skrattade så jag fick ont i magen, underbart! Verkligen en riktigt skön feelgood film, så om ni inte har sett den, SE DEN! :)
Jaa, och så innan bion då så var vi och åt på Agapi, och det är också något som jag verkligen kan rekommendera, riktigt god mat och jätte mysigt inrett :)
Så summa summarum av min och Annas kväll: Helt klart toppen! Den får 5 ankor av 5 möjliga :)

P.s Det känns underbart att inte jobba som servitris längre, jag saknar Jesper så mycket att jag håller på att bli lite smått galen, jag har fått mitt schema för utbildningen och förstår inte riktigt hur vi ska hinna med allt, eller hur jag ska ta mej upp till morgonlektionerna, jag har fått jätte fina presenter av min söta mamma som har varit i Turkiet, jag har återigen handlat alldeles för mycket på H&M, jag tränar numera nästan varje dag i ett desperat försök att bli vältränad innan jag ska flasha min kropp i bikini, jag har fortfarande på tok för mycket saker kvar att fixa innan jag åker och jag tror ärligt talat att min kropp har fått fnatt eller mask i magen för jag äter verkligen konstant! D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar