tisdag 11 oktober 2011

Framåt för evigt.

Sitter hemma hos pappa, lyssnar på lite Melissa Horn och skriver på facebook med några som också ska iväg på utbildningen. Fick flygbiljetten igår, flyger klockan 07.15 den 5 november från Arlanda och har bestämt med några av tjejerna, som också flyger från Stockholm, att vi ska träffas innan, checka in tillsammans och sen äta frukost ihop innan vi går på, kommer nog bli jätte trevligt (:
Åh idag är det bara 3 veckor och 4 dagar kvar tills jag åker, wooopii!! :)

Ja, men annars då? Hade ett litet så att säga meltdown igår när jag var sådär fantastiskt skogstokigt arg som jag blir ibland. Anledningen? Jauni.. ni som känner mej vet redan eller kan fråga och ni som inte gör det.. jag blev arg för en sak som jag tyckte kändes orättvis som fan, men som egentligen inte är en sak som är värd att vara förbannad på för det är inget som jag kan göra något åt, men mer än så säger jag inte hehe. Iaf så har jag lugnat ner mej nu och insett hur löjlig jag var, så nu är jag inte arg längre, utan bara lite bitter haha men jag räknar med att det kommer att gå över tills i morgon. För det där med att gå runt och sura i en halv evighet har aldrig riktigt varit min grej (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar