söndag 14 augusti 2011

Music of the sun.

Hade en jätte mysig dag nere i Grebbestad i fredags tillsammans med mammsen :) Jag har alltid älskat västkusten, stranden, havet, de mysiga små fiskebodarna, båtarna, bryggpromenaderna längs kajen.. Någon gång i framtiden, när jag blir rik och berömd, så ska jag köpa ett sommarhus där nere :D



Igår kväll åkte jag hem till Ida och hennes pojkvän Richard för att ha en liten picknick vid kanalen på Herrhagen med ost och vin i solen, riktigt mysigt! När solen gick ner så gick vi hem till dom och spelade spel, Smart Ass, som var grymt kul så många sköna skratt blev det :D Efter det så blev det som vanligt en tur till Bmb för att dansa loss, det är ju nästan obligatoriskt en lördagskväll hehe. Vaknade halv tolv idag av att jag var monsterhungrig så vi knallade ner till Hagahallen och köpte rågod megafrukost, som jag tryckte i mej innan jag åkte hem :) Har inte direkt mått dåligt idag men jag har varit galet trött så det ska bli riktigt skönt att sova snart.

Åhh i morgon kommer ÄNTLIGEN älsklingen hem, underbart!!! :) Som jag har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar