söndag 21 augusti 2011

Life is too short to be anything but happy.

Nyss hemkommen från en riktigt trevlig helg i Forshaga tillsammans med Jesper och hans vänner.
Tog det lugnt i Fredags, kollade på film och satt och snacka, igår blev det kubb och ölspelet Ring of fire, galet kul! Många sköna skrattanfall blev det :D
Idag har jag varit trött, men inte mått dåligt direkt, låg ute en sväng mitt på dagen när vädret var som bäst, annars har jag mest myst i soffan med Jesper. Underbart att ha honom hemma igen! :)
Annars då så var jag hemma hos Anna i torsdags, åt middag, prata och drack vin, tog även en sväng inom uteserveringen på Tempel, riktigt trevligt. Träffade även Lousie en sväng på dagen för en fika, mysigt! I onsdags var jag och Jesper hemma hos hans föräldrar och åt middag, även det väldigt trevligt :) Dessutom så tackade jag Ja till Fritidsresor, vilket innebär att jag tackar nej till Ving. Eftersom jag hade turen att komma in på båda så fick jag ju lyxen att välja, svårt val, men magkänslan säger Fritidsresor så jag kör på det :) Så den 4 eller 5 november åker jag iväg till Kanarieöarna för att på kvällen den 5:e börja på utbildningen :))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar