torsdag 25 augusti 2011

Med en balong i handen känner du dej aldrig nere.

Liten uppdatering så här på kvällskvisten:
I måndags var jag och shoppade och åt lunch på stan tillsammans med älsklingen på dagen och på kvällen var vi på bio och såg den sista Harry Potter filmen, riktigt bra film och en helmysig dag!
I tisdags så låg jag ute nästan hela dagen och njöt av det fina vädret, och på kvällen så åkte jag och Jesper hem till Anna, där vi blev bjudna på fantastiskt god middag och pratade gamla resminnen :)
I onsdags så fikade jag med Ida på Wayne's :), hälsade på Jesper i Forshaga, kollade på film med mammsen och tryckte i mej alldeles för mycket choklad, för ovanlighetens skull hehe.
Idag då så har jag kikat in på Idas jobb och snackat lite, fikat med Jesper på stan, hälsat på Jespers kusin Robban och.. sökt jobb. Vilket jag ju måste säga gick riktigt bra, ska iväg och provjobba på ett ställe redan i morgon och ytterligare två ställen ska höra av sej angående provjobbning till veckan så det löser sej förhoppningsvis, skönt. Är ju bara tal om de två månaderna som blir nu innan jag åker iväg för att göra utbildningen, men ändå, tanken på att sitta hemma och rulla tummarna de två månaderna känns inte så lockande. Nog för att jag verkligen har gillat det glassiga semesterliv jag har levt det senaste, men efter en hel månad med semester så känns det ändå som att jag har glassat klart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar