söndag 7 augusti 2011

Dreams are good, to make them come true is better.

Heeeej hej!! Ett tag sen jag skrev här nu så jag tänkte att jag skulle dra en snabb uppdatering på vad jag har gjort den senaste tiden:




* Jag har haft en mycket trevlig sista helg på Lovund tillsammans med Jesper, Kim, mamma och Lars.
* Jag har sagt tack och hej till både jobbet som servitris på hotellet och hela ön i sej.

* Jag har fått svar från V, och JAG KLARADE INTERVJUN woop woop :) Dock är kursen i höst full så jag måste vänta till december/januari med att gå utbildningen. Men ändå, jag gjorde det, jag kom in wiiiiee :)

* Jag har varit i Stockholm, träffat Kim och hennes flickvän och gått på intervjudagen hos F-resor.

* Jag har varit i Göteborg tillsammans med Anna i två dagar, gått på liseberg, shoppat, njutit god mat, sett bridesmades (galet bra:), fikat och bara haft det gött.

* Jag har hängt på uteserveringar, pimplat vin och dansat som en tok på stammisstället Bmb.

* Jag har packat upp och flyttat in i mammas mysiga lillstuga.

* Jag har njutit av några varma och sköna dagar med underbar sol.

* Jag har haft en mycket trevlig "minisläktmiddag" med fantastiskt god mat.

* Jag har skrattat, pratat, hängt, myst, lekt och bara njutit av att vara hemma tillsammans med min underbara familj och mina goa vänner :)



Efter fyra månader på världens ödsligaste ö så känns det helt underbart att vara hemma igen! Just nu befinner jag mej i Karlanda och här planerar jag att stanna tills på onsdag då jag åker tillbaka till Karlstad för en utekväll på stan innan det blir hem till mammsen igen på torsdag. På fredag sen blir det nog en tur ner till Grebbestad om vädret är bra. En hel del runtflängande blir det, men ni som känner mej vet att just det älskar ju jag (:


Det finns nog egentligen bara en sak som känns drygt just nu och det är att Jesper inte är här. Jag saknar honom redan hur mycket som helst och jag längtar galet mycket till den 15 då han kommer hem!! Men nu är det iaf bara en vecka kvar (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar