onsdag 22 juni 2011

No play, no pay.

Vill ni veta en riktigt kul sak?! Ving har tagit kontakt med mej och erbjudit mej att komma på intervju wiiiiiieeee :) Jag tackade självklart ja! :) Men fick sen lite lätt panik när jag insåg att jag var tvungen att ta ledigt från jobbet i fyra dagar och betala en smärre förmögenhet för att ta mej fram och tillbaka till Stockholm för att kunna gå på intervjun, så är det när man bor på världens ände! haha. Jaja det kommer ju att var värt det om jag kommer in fast.. om jag inte gör det så kommer det att kännas ganska så surt.. Men då, man måste ju våga för att vinna, eller hur! Jag kan ju inte gärna strunta i att gå på intervjun bara för att den risken finns. Nee, det funkar inte, så jag åker dit och går in med inställningen att jag fixar det. Två olika intervjuer, med två olika personer, samt en presentation för väldigt många människor om ett av Vings resemål, borde ju gå som en dans.. Ahhhh jag är redan galet nervös.. Men jag vill det här mer än något annat så det bara måste gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar