fredag 3 juni 2011

Like a house of cards. One blow from caving in.

Spöregn, storm och isande kyla, är det inte underbart så säg? Haha eller inte..det håller seriöst på att driva mej till vansinne och jag börjar allvarligt talat fundera på om jag måste ta och binda fast mej själv i huset eller något snart för att vara säker på att jag inte tar båten hem haha
Annars då så jobbar jag och står i som vanligt, har trots det dåliga vädret en massa saker som händer på hotellet under helgen, b.la en 5-rätters för 60 personer så vi har fullt upp och det är ju bra även om jag kanske egentligen skulle behöva ta det lite lugnt. Var hos läkaren i onsdags eftersom jag har haft så ont i magen det senaste, vilket ju inte är så ovanligt iofs, jag äter ju mediciner varje dag för magen sen i vintras, men det här var på ett annat ställe och på ett annat vis än vad jag brukar ha. Så jag kände att det kunde vara smart att kolla upp det och det var det för jag har antagligen fått magkatarr, Suck. Så nu äter jag en 15-dagars kur för det och hoppas innerligt att det hjälper..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar