tisdag 21 juni 2011

Heellluuu!

Tisdag igen då och en hel vecka sen sist jag gjorde ett inlägg här så jag tänkte att jag skulle skriva några rader om vad som har hänt sen sist. Till att börja med så har jag som vanligt jobbat mycket, är ju som jag skrev om i förra inlägget verkligen galet mycket att göra på jobbet nu, vilket så klart är bra men shit vad sliten jag börjar bli! Det är ju bara jag och Nathalie som går servering, trots att det nu när det är så mycket skulle behövas en servitris till.. Något som vi i helgen diskuterade med vår chef, som sa att han jobbar på att försöka få in någon, så vi får hoppas att han får tag i någon snart så att vi slipper jobba ihjäl oss haha. Han var även snäll och gav mej ledigt både söndag och måndag för att vila upp mej lite, väldigt skönt och riktigt välbehövligt då jag den senaste tiden har börjat känna mej mer som någon form av zombieliknande varelse än en människa haha.
Förutom att jobba så har jag på dagarna passat på att ligga ute och steka då nästan varje dag förra veckan bestod av strålande sol :) Jag har även badat två gånger i havet, grillat, fikat och bara tagit det lugnt. Tänkte att jag skulle försöka hitta på något när jag var ledig, men i söndags var jag så trött så det enda jag orkade med var att ligga ute på en filt i solen tillsammans med Kim under dagen och grilla och titta på film på kvällen. Och igår kom skitvädret hit igen så då stannade jag inne med Jesper hela dagen, kollade på film, spelade spel, åt choklad och bara softade. Haha shit vilken latmask jag är!! Men är man sliten så är man. Dessutom så finns det ju inte direkt så mycket att göra här oavsett, speciellt inte när det är dåligt väder :P
Jaaa, men det var väl det, bara 6 veckor kvar nu woop woop!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar