söndag 26 juni 2011

It's the little things that makes life big.

Frukost på sängen, en bra film och massa mys, så spenderade jag min morgon tillsammans med älsklingen, underbart. Jobbade till 03.30 igår och har precis fått tv på rummet så att ligga kvar i sängen till en sisådär tre idag kändes som helt rätt hihi.
Har haft Jespers söta föräldrar här sen i torsdags kväll, riktigt trevligt! Känns lite trist bara att jag var tvungen att jobba hela helgen, utom idag då de tog den tidiga färjan tillbaka, men det är som det är. Jesper fick iaf ledigt hela helgen och det var ju ändå det viktigaste, dessutom hann jag ju ändå vara med en stund på dagarna så :)
Annars så har det väl inte hänt så mycket här uppe, jag har bokat flygbiljetterna till och från Stockholm och ordnat med boende i Bodö, då jag måste åka dit dagen innan jag flyger. Jag har även kollat så att jag kan bo hos min morbror de dagarna jag är där, så nu är allt klappat och klart inför intervjun woooppi! (: Känns BRA måste jag säga även om fjärilarna i magen växer för varje dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar