torsdag 17 september 2009

Work, sweet dreams and love

Shiiiit vad trött jag är!! Har jobbat från 16 till vääääldigt sent tre dagar i sträck nu och det börjar verkligen att kännas :P Det är ju tur att jag får sova länge på morgonen iaf annars hade det nog aldrig gått, men man hinner inte med så mkt annat än att jobba. Eller det gör man väl kanske om man går upp någolunda i tid, men det gör jag ju aldrig..de här dagarna har jag inte vaknat förän tolv och då är jag ändå inte "riktigt vaken" förän ett och då måste jag hinna duscha, göra mej i ordning, laga mat och äta och grejer och sen är klockan helt plötsligt fyra :P Lite trist men jag tjänar en massa pengar iaf :) och de är grymt nöjda med mej på jobbet så det är kul. Min chef sa till mej igår att min prövotid nu hade gått ut och att de verkligen tyckte att jag hade gjort bra ifrån mej och att de ville ha mej kvar, det måste jag säga kändes riktigt bra att höra :)
Och snart får jag vila mej lite för nu är det bara idag kvar att jobba och sen är jag ledig hela fredagen och iaf halva lördagen ;P Jag hoppas innerligt på att få sluta 10 idag också för idag är ingen vanlig dag utan den 17 september så nu har jag och min älskling varit ihop i 6 månader :) Kanske inget världsrekord direkt, men det har iaf varit 6 helt underbara månader :) Så tack för den här tiden Beautiful! ;) Jag älskar dej av hela mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar