tisdag 23 juni 2009

Paarappaparappaparra





Så helgen som gick blev mycket lyckad, med en hel del alkohol och shyst umgänge :) Det blev dock inte riktigt lika galet som jag trodde att det skulle bli, men det antar jag att man ska se som en bra sak ;) Iaf så tycker jag definitivt att vi ska göra om det! :) Lägger upp lite bilder här, men eftersom det fanns så många bra så la jag upp en del på facebook också :)
Nästa stora händelse på schemat fram över är Hultsfred! Gissa om det ska bli sjuuuuukt kul :) Ruggigt många bra artister ska dit och det kommer att vara typ en miljon med folk, så det bara måste ju bli lyckat! :) Jag hoppas verkligen på strålande väder också, utan regn, ska dansa soldansen innan vi åker så löser det sig nog ;) Iaf, jag längtar!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar