torsdag 4 juni 2009

Workaholic

Före jag kom hem från New Zealand oroade jag mej för att jag inte skulle få ngt jobb när jag kom hem..bra dumt.. För det var ju inte direkt svårt att fixa det väl hemma! För tillfället har jag två jobb som jag försöker att pussla ihop och det känns som att det är mer än nog för tillfället :p Speciellt eftersom jobben är på två olika ställen, årjäng respektive värmskog och det är ju ändå som en bit i mellan. Men då jag trivs ändå kanska bra på båda ställena även om det känns som att det kan bli lite mycket ibland, som idag, när jag slutar hos Joakim i Årjäng 9 och börjar i Värmskog på cafét 15 men men, det blir ju pengar av allt. Och snart är det helg, och för en gångs skull är jag ledig hela helgen, underbart :) Gissa om jag ska njuta :) Med mina underbara vänner och min älskade pojkvän, Sweet!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar