måndag 8 juni 2009

Le weekend :)






















För första gången på en halv evighet, känns det som, var jag ledig under helgen, inte så lite skönt :) Det började lugnt, med lite fredagsmys hemma hos anna med pizza och vin, mycket trevligt :)
På lördagen blev det stan en tur och sen blev det tillbaka upp till anna för att slappa i solen på hennes balkong. Senare på kvällen drack vi en massa vin.. och grillade korv på nobels ;p Vilket dock inte gick så bra eftersom engångsgrillen vi hade köpt var värdelös, men jesper gjorde iaf ett tappert försök innan han gav upp och vi kom fram till att vi skulle bli tvungna att steka korven i stället ;p
Runt tio bar det av till nöjjes och i vanliga fall så brukar det ju alltid vara ganska mycket röj där, men i lördags var det sjukt lite med folk. Men då jag och anna hade kul iaf, sprang runt överallt och dansade i bland annat slagerbaren! haha shit ja, kan knapp fatta det alltså, men då det var kul och jag var full som en kastrull så fuck it ;) Fick dessutom en ny favoritdrink under kvällen, the perfect gentleman, som anna var bra söt och bjöd mej på :)
Meeen..trots att jag hade riktigt trevligt så tycker jag synd om jesper och richard, för jag tror inte att dom hade riktigt lika kul. Dessutom hade jag lovat richard att låna honom pengar eftersom han hade tappat sitt kort, men tror ni att jag kom ihåg det? nepp, gissa om jag kände mej bra dryg när jag vaknade på söndagen :( Uuuu men vännen, jag lovar att jag ska gottgöra det ;) Och på kusten kan jag nästan garantera er båda att det kommer att bli typ en miljon gånger roligare än i lördags ;) och anna, du borde verkligen följa med!!! :)

Puss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar