måndag 25 maj 2009

Snacka om suprise!

Alltså shit vilken wierd helg!! Det började riktigt bra och det slutade alldeles lysande, men det blev inte alls som jag trodde :p På lördagen var jag ju som jag skrev om i förra inlägget på Felix dop, vilket var mycket trevligt. Efter dopet så åkte vi hem till pappa och birgitta där jag, jesper och richard började dricka lite vin tillsammans med gammlingarna ;) Det var riktigt mysigt och vi grillade och grejer. Efter ett tag bestämde vi oss för att åka in till årjäng för att träffa bror min och några av hans kompisar. Väl inne i Årjäng fick vi reda på att de var på hawaii så att vi borde åka dit. Då kan man ju lugnt säga att jag fick lite panik, hawaii liksom! Seriöst, jag går aldrig ut i Årjäng längre och jag går verkligen inte dit!! Men jag ville ju ändå umgås med bror min och dom så jag svalde min stolthet och gick in..och vet ni vad? Jag hade trevligt!! Verkligen riktigt trevligt!! Gissa om jag inte var beredd på det. Jag har alltid haft en föreställning om att jag inte är spec omtyck i Årjäng och att om jag skulle gå ut där så skulle det bli en massa härj. Men shit vad fel jag hade. I stället så kom det fram folk som jag inte har sett på flera år och som jag en gång i tiden var riktigt bra kompis med och faktiskt tycker om och kramade om mej och var uppriktigt glada över att se mej. Gissa om jag var suprised! Men samtidigt tyckte jag så klart att det var riktigt kul :) Så i stället för att få en massa syrliga komentarer och negativ energi så fick jag komentarer som gjorde att jag växte ytterligare en bit och gick därifrån med huvudet högt och nöjd och glad över att jag har kommit så långt med mitt liv som jag faktiskt har gjort och att andra människor ser och förstår det, och till och med är glada för min skull. Även människor som jag helt ärligt inte trodde skulle göra det. Jag måste erkänna att det kändes bra och nu så här i efterhand är jag grymt glad över att jag faktiskt tog steget och gick in på Hawaii i lördags, och att jag, Linnea Karlsson för en gångs skull hade fel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar