onsdag 20 maj 2009

Nu är det nog dags..

Jag har funderat på det här länge nu och tänkt att det nog kan vara på tiden att..skaffa en blogg! Sen vet jag inte om eller hur mkt jag kommer att skriva på den eller vad jag kommer att skriva, eller om jag ens ska berätta för någon att jag har en blogg så att andra människor kan läsa på den. Vi får se helt enkelt.. Jag tror iaf att det kan vara en bra grej, att ha någonstans att skriva ner sina tankar..för om det är ngt jag har mkt av så är det tankar :p
Frågan är ju bara om man kan skriva ner allt, eller om man ska vara lite försiktig och kanske inte skriva riktigt allt som rör sig i ens hjärna?! Ähh what the fuck om jag nu ska ha en blogg så är det väl lika bra att vara ärlig and write it all? Hmm..ja vi får se..man behöver ju inte bestämma allt på en gång el hur?! ;) Det här ju iaf alltid en början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar