torsdag 28 maj 2009

Anger

Den senaste tiden har jag känt mej..jag vet inte..väldigt arg, och jag har inte riktigt kunna sätta fingret på varför. Men idag kom jag äntligen på det, jag tror att jag är arg på världen ;p Eller rättare sagt jag tror att jag är arg på min värld..fast egentligen är jag nog inte arg utan jag tror mer att jag bara är lite ledsen och förvirrad, men det är lättare att vara arg än ngt annat right?
Iaf jag tror att ibland när saker händer i mitt liv så tar jag inte riktigt itu med dom ordenligt, vilket gör att de ligger och gror tills det till slut blir så mycket för mej att hantera att jag måste släppa ut allt, och då har jag en tendens till att bli arg, som fan, på allt!
Eller ja..på saker som är värda att bli arg över, som den stackars tjejen som är på tok för seg med att dra varorna på ica, eller gamelgubben som ligger i 50 på 70 väg eller idioterna med borren i morse som egentligen bara gjorde sitt jobb..
Fast egentligen så är jag ju inte arg på dom, överhuvudtaget, utan jag tror att jag är arg på saker som har hänt runt omkring mej, som att världens underbaraste tjej höll på att tas i från mej, eller att L och E fuckade upp min hjärna och mitt hjärta så mkt att jag fortfarande funderar på om jag någonsin kommer att bli helt hel igen, eller att J har någon i sitt liv from the past som gör att jag, trots att jag älskar och litar på honom, mer än en gång har övervägt om jag verkligen klarar av det, om det är värt alla nojjor, eller att jag har tappat de flesta av mina vänner för att jag till slut fattade bättre och valde en annan väg, eller för jag vet inte, typ allt ;P

Lite jobbigt.. meeen, jag tror och hoppas seriöst på att allt löser sig till slut, det måste det göra, för jag tror verkligen att hon snart kommer att må bättre, att både min hjärna och mitt hjärta kommer att bli helt, att J är värd att kämpa för, att jag hittar nya, bättre vänner och att jag till slut, slutar med att vara arg, det är ju ändå som dom säger, efter regn kommer solksken ;) Och fram tills dess har jag den bästa lösningen för min ilska, träning. För träning för mej fungerar som terapi för själen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar