måndag 5 september 2011

Last week's news.

Hallåja! Måndag idag då och återigen ett tag sen jag skrev här så jag tänkte att jag skulle dra en såndäringa kortfattad uppdatering om vad jag har gjort sen sist.

* Jag har tagit tag i mej själv och äntligen börjat träna igen, var i onsdags i väg på Zumba för första gången, riktigt jäkla kul var det så det ska jag hädanefter gå på varje onsdag :) Planen är att från och med nu försöka träna 3 gånger i veckan.

* Jag har druckit vin och mumsat hamburgare på Pitcher's tillsammans med Anna, Ida, Jesper och en hel hög med Jespers vänner :)

* Jag har sagt hej då till min älskade pojkvän, som i lördags åkte tillbaka till Lovund :( Jobbigt värre. Jag vet att det bara är två dagar sen, men jag saknar honom redan.

* Jag har provjobbat på en bar och restaurang här i stan, och därefter blivit erbjuden jobb som extraanställd, vilket jag tackade ja till. Känns skönt att det löste sej med jobb så fort, även om jag inte direkt känner mej jättepeppad över att jobba som servitris/bartender igen. Men då, det blir nog bra.

* Jag har varit hundvakt i några dagar åt pappa och Birgittas underbart söta hund Charlie.

* Jag har tillsammans med Jesper varit på fika hos hans farmor i tisdags, hans mamma i torsdag, Joel & co i fredags, och på middag hemma här hos mamma i onsdags. Vi har även lunchat på stan, vandrat i skogen med Charlie, haft filmkväll med Gynt och käkat pizza med Erik och Linnea. Alltihop riktigt trevligt :)

Jaaa, men det var nog det, igår var jag så sliten efter att ha jobbat till 04.00 på lördagen så jag tog det mest lugnt, mormor kom hit över dagen så jag umgicks med henne och mamma, mys :)
Idag så ska jag städa mitt lilla hus och i kväll ska jag träna body pump, mer än så blir det nog inte skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar