måndag 26 september 2011

Keep your eyes on the stars, keep your feet on the ground.

Måndag igen då, och vet ni vad? Jag är äntligen frisk!!! Så himla skönt! Nu kan jag äntligen komma igång med träning och annat, och det är ju bra för efter två veckor på soffan så känns det som att det behövs haha.
Annars då? Jag jobbade i torsdags och lördags och i fredags så var jag hemma hos Ida och åt ost och kex, drack vin och spelade buzz . Runt 23-snåret drog vi ner till stan och gick på Ankan, där vi pratade med folk, drack supergoda drinkar och röjde på dansgolvet hehe. Grymt kul kväll!! :) Mådde väl kanske inte helt bra när jag vaknade på lördagen dock, men det var det värt hehe. Och efter en trevlig heldag hemma hos Ida, med frukost på balkongen i solen, en liten promenix, film, pizza och en massa iste så mådde jag ju nästan som folk igen :D
Igår så sov jag länge och sen hade jag en riktig slappardag, med film, godis och soffhäng, tyckte att jag förtjänade det eftersom jag jobbade till 04 i lördags och därmed kände mej lite som en zombie. Idag däremot blir det andra bullar för idag ska jag ta tag i träningen igen, så om ett par timmar bär det av till gymmet för en riktig genomkörare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar