fredag 11 mars 2011

Solen skiiiiner, snön smälter och vårkänslorna börjar komma krypandes.

Helt underbart! Hihi :)
Det är verkligen på tiden att den här vintern försvinner bort så att man kan kan krypa fram ur sitt lilla bo och börja leva igen haha Kanske lite väl krast, men i mitt fall så stämmer det ändå rätt bra, för jag har gått lite i ide under vintern, stannat inne för att jag har tyckt att det har varit för kallt, mörkt och trist att hitta på något. Men då är jag ju verkligen ingen viking heller, vintern passar liksom inte mej. Jesper säger att jag är som en reptil, jag behöver värme, sol och ljus för att fungera och jag tror att han har helt rätt haha. Vilket innebär att det enda rätta i mitt fall måste vara att flytta till varmare breddgrader permanent hihi
Så det blir det men först ska jag njuta av våren och sommaren här uppe i norden så mycket som det bara går :) och jag börjar med att dra med min pojkvän ut på en riktigt långpromenad i dagens underbara solväder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar