tisdag 1 mars 2011

Just keep walking

Idag jobbar jag då för 7 dagen i rad och innan jag får lite ledigt så kommer jag att ha gjort 10 dagar i rad, yeey!! Verkligen jätte kul, eller inte :p meen det är bara 2 veckor kvar nu!! hihi :O) Så jag biter ihop och hugger i, men kan inte låta bli att gnälla lite emellanåt ;P haha
Annars då? Igår var jag ute med större delen av gänget från jobbet efter att jag hade slutat, riktigt trevligt! :) Jag kommer verkligen att sakna dom när jag åker, även om jag tycker att det ska bli väldigt skönt att komma bort ifrån jobbet i sej.

Idag så ska jag jag vaccinera mej igen, ska få sista sprutan med twinrix, sen är jag färdigvaccinerad för en sisådär 20 år framöver och kan åka i princip vart som helst i världen hihi. Efter det ska jag träffa Ida och ta en fika, mys :) och köpa födelsedagspresenter till älsklingen som fyller 25 på torsdag innan jag börjar jobbet kl 17.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar