söndag 27 mars 2011

The last couple of days.

I torsdags packade vi ner det mesta av våra grejer, i fredags så tog vi resten och dessutom flyttade vi allt och i går så flyttstädade vi hela lägenheten. Så nu är det klart! Gissa om det känns skönt! :) Det är verkligen mycket jobb med att flytta ur en lägenhet och det tar som en hel del tid, dessutom är det tråkigt. Men det underlättar när man har underbara människor som hjälper till! :) Jespers bror Jocke och hans pappa Micke har hjälpt oss att flytta alla grejer och min mamma och mormor hjälpte oss med städningen igår och det är verkligen guld värt. Så tusen tack! :)
Eftersom jag har ägnat de senaste dagarna åt flytten så har jag inte haft så mycket tid över, men jag har ändå hunnit med en sen kvällsfika med Anna, en tur på h&m för att shoppa lite, en sväng inom Alfies för att säga ett sista hejdå till alla goa människor där, sen lunch på mongolian tillsammans med mamma och mormor och en liten Bergvikstur för lite shopping :)
Nu sitter jag hemma hos mammsen i Borgvik och här har jag varit sen igår, mys :) Ska vara här fram till kl 16 då jag åker vidare till pappsen i Karlanda :), där jag ska vara fram tills att vi åker till Oslo för att ta tåget till Lovund kl 23 i morgon kväll. Så i morgon smäller det, då är det tillbaka till ingemansland som gäller haha, men vet ni vad? Det känns faktiskt riktigt jävla bra :D

2 kommentarer:

  1. klart det känns för jävla bra när du har med dig din andra hälft upp ;) så båda ni två får nog ta hand om mig de första veckorna hahaha :P

    SvaraRadera
  2. Naaaw börjar du redan bli kärlekskrank? Det är inte lätt att vara kär du ;) men jag lovar att vi ska ta hand om dej vännen! :)

    SvaraRadera