söndag 13 februari 2011

I caught my stride

Bultande huvudvärk, rinnande näsa, ryslig hosta, en ond mage och en rygg som känns som om den vore en sisådär 80 år. Ungefär så bra mår jag idag efter att jobbat sjuk fyra dagar i sträck.. Min enda tanke när jag vaknade i morse var "det här går inte längre" så jag ringde chefen, som var jätte snäll och sa att jag skulle stanna hemma och krya på mej.
Så nu sitter jag här i soffan tillsammans med Jesper, min underbara vetekudde, som jag fick av älsklingen i födelsedagspresent, mitt duntäcke, fyra bra filmer, en tekopp, och en skål med godis och här planerar jag att stanna. Anna kommer alldeles strax hit för att joina oss i vårat soffhäng, hon är också sjuk så vi passar på att vara sjuka tillsammans, det blir så mycket trevligare då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar