fredag 11 februari 2011

The saddest people I've ever met in life are the ones who don't care deeply about anything at all.



Har precis kollat klart på filmen Dear John igen, första gången jag såg den var tillsammans med Anna på en biograf i Singapore, då grät vi hela filmen igenom. Det gjorde jag inte idag, även om jag hade tårar i ögonen nästan hela tiden. Sån är jag, en riktig softis haha. Filmen är baserad på boken med samma namn, skriven av Nicholas Sparks och den är riktigt bra så om ni gillar den här typen av film så rekommenderar jag er starkt att se den :) Och om ni gör det och gillar den, så bör ni även kolla in filmen The notebook, som också är baserad på en bok skriven av Nicholas Sparks. Även den en riktig snyftare, men ack så bra :)

Nu ska jag ta och göra mej i ordning för ytterligare en dag på jobbet, jag lyckades på något underligt vis överleva dagen igår och har därför kommit fram till att jag borde överleva en dag till som arbetande sjukling :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar